Skrypt PHP hosting grafiki .Gotowe rozwiązanie do błyskawicznej instalacji .
Kompatybilny dla wszystkich systemów CMS.oraz dowolnych stron www.
Jedynym wymaganiem jest obsługa PHP.
.Reklama Udostępnianie zdjęć na stronach internetowych i blogach.
Najszybszy darmowy hosting zdjęć i obrazków. Pliki aż do 10 MB
Zmień Rozmiar Zdjęcia
Zmień rozmiar zdjęcia online do rozmiaru określonego w pikselach.
Odbicie Lustrzane Zdjęcia
Zrób odbicie lustrzane zdjęcia online horyzontalnie lub wertykalnie.
Kompresuj Zdjęcie
Kompresuj zdjęcia JPG, PNG, GIF bez strat na jakości.
Zmniejsz Rozmiar Zdjęcia
Zmniejsz rozmiar zdjęcia w kilobajtach lub megabajtach.
Obróć Zdjęcie
Obróć zdjęcie o 360, stopni lub o inny dowolny kąt..
Pod warunkiem iż nie będzie mniejszy jak 360 stopni
9 na 10 klientów zadowolonych 9 na 10 Klientów zadowolonych
Przeprowadzone badanie satysfakcji klientów indywidualnych dokonane na reprezentatywnej grupie klientów, którzy pobrali darmowe oprogramowanie (image hosting) wykazało, że blisko 9 na 10 jest zadowolonych . Kluczowymi kryteriami wskazanymi przez badanych, które istotnie wpłynęły na ogólny poziom ich zadowolenia są:
proces zmiany w skrypcie pod nazwą Hosting grafiki , - 90% zadowolonych Klientów.
Wskaźnik rekomendacji (nw.ct8.pl) klientów wynosi +88 punktów, co jest wartością bardzo wysoką w porównaniu ze średnią dla innych oprogramowań, która kształtuje się na poziomie -29 punktów.
Klienci Hostingu grafiki przyznali, że Instalacja prostsza niż przypuszczali. Satysfakcja klientów oraz skłonność do rekomendowania usług rośnie wraz ze stażem. Wysoki wskaźnik rekomendacji świadczy o dużej świadomości klientów którzy widzą korzyści płynące z dokonanej zmiany w skrypcie PHP.
.Recenzje Kiedy zaczynasz swój biznes odzieżowy w Internecie, od samego początku będziesz miał do czynienia z pytaniami dotyczącymi fotografii produktowej. Czy prezentacja produktu w sklepie internetowym różni się od tej w sklepie stacjonarnym? Czy kreatywność jest zawsze atutem w fotografii odzieży, czy też są obszary, w których jest niepotrzebna? Czy istnieje rynkowy standard fotografowania ubrań? Zapoznaj się z naszym podstawowym przewodnikiem po praktycznych wskazówkach, które pomogą Ci w fotografii odzieży promocyjnej.
Zanim zaczniesz fotografować wszystkie ubrania w swoim asortymencie, musisz najpierw odpowiedzieć na dwa pytania:
Dla kogo chcę fotografować?
Jaki jest cel zdjęć?
Jeśli potrafisz odpowiedzieć na te pytania, będziesz mógł skupić się na konfiguracji studia, a później na technologii nagrywania. W większości przypadków nie da się uniknąć późniejszej edycji i organizowania materiałów jako zasobów online.
Istnieje mnóstwo przydatnych wskazówek dotyczących różnych podejść do fotografowania odzieży. Aby poprowadzić Cię od początku do końca, zebraliśmy nasze wskazówki jeden po drugim dla wszystkich faz. Możesz śledzić proces od przygotowania sesji do publikacji zdjęć. O różnicach między lookbookiem a packshotem pisaliśmy w naszym artykule o fotografowaniu butów, a wszystkie wymagania, które dotyczą fotografowania butów dotyczą również zdjęć ubrań:
Zdjęcia lookbookowe – zaprojektowane tak, aby przykuć uwagę klienta, skłonić go do podjęcia decyzji o zakupie i pokazać najważniejsze lifestylowe aspekty Twojej odzieży. Zobaczysz odzież w akcji, z pięknymi modelkami i kolorową oprawą, a mniej jest zasad dotyczących kadrowania i ostrości na zdjęciu. Pomyśl o fotografii lookbookowej jako o czymś bliskim sztuce.
Packshoty - ich zadaniem jest informowanie i utwierdzanie w decyzji zakupowej. Nacisk kładziony jest na pokazanie wszystkich istotnych cech ubioru, jak w katalogu. Użyjesz białego tła i kilku ustandaryzowanych ustawień, aby osiągnąć pełną powtarzalność nagrań.
.